SB Edwin

Idag har vår fina Edwin åkt iväg till sina nya ägare. Vi lastade honom här hemma och körde upp till Jönköping och lastade ur han på en stor lastbilsparkering. Det stod stora trailers överallt. Han brydde sig inte utan Hanna gick ett par varv med han så han fick röra lite på sig innan det var dags att gå på den stora lastbilen som skulle ta honom upp till slutdestinationen, Luleå. Vi hoppas verkligen att dom ska älska honom lika mycket som vi gjort och att han kommer att älska dom. Det börjar kännas mer och mer nu för varje ponny som man säljer, kanske dags att sluta avla snart om man ska börja bli blödig haha... Men jag kom på nåt när jag kom hem som jag glömt, jag skulle ju såklart ha tagit en sista bild av Edwin när han gick på lastbilen, hur kunde jag glömma det? Men nu är det försent så får hoppas på att dom tar foto på han när han anländer till Luleå...

Nu är det gonatt..
/Marie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0