lite uppdatering!

Flurran e såld å ska snart flytta till Öland. Vi hoppas hon ska trivas med att vara ölänning. Å såklart att Jeanette ska få många härliga år med henne. Vem vet vad framtiden utvisar, kanske vi får se henne på nån liten klubbis om både häst å ryttare törs! Hihi.... Vi kommer definitivt att träffa på henne iallafall då man är på Öland ett antal gånger på ett år...

Vi väntar fortfarande på att Gabban ska föla, hoppas det blir ett sto så kan jag sälja Gabban då många hört av sig om just d-ponny å jag råkar bara i dagsläget ha c-ponny till salu. Men snart får vi reda på vad det blir, hon ska föla till midsommar men hoppas hon kommer lite tidigare...

Vi har nu betäckt Myran, Isadora, Windy å Athletica. Myran ska ultraljudas imorgon då det var tvillingvarning på henne. Jag skojade med veterinären å sa att om det är två så får du inte klämma den ena för då klämmer du säkert stofölet å så blir det hingst nästa år igen å det vill vi inte....
Isadora ska ulas på måndag å sen är det dags för det andra två den 18:e så nu är vi igång för nästa års skörd.....

Återkommer när sista fölet kommit... Snart hoppas jag...

Författare: Marie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0