Ridning!

Idag har jag varit ute och ridit alldeles själv för första gången på flera år! WOW! Det var riktigt roligt! Den drabbade blev stackars Bo-Gi men han skötte sig exemplariskt med en "nybörjare" på ryggen eller man kanske ska kalla mig en "nygammalbörjare"? Har ju ridit lite förut men det är hårt länge sen. Det brukar bli kanske 3 gånger på ett år om ens det. Men nu djäklar ska här ridas! Jag är ju faktiskt inte  mer än 160 cm så jag kan mycket väl rida våra ponnyer, kanske skulle väga lite mindre men det kommer väl efterhand som jag rider. Känns bra att kunna rida och hjälpa till med utbildningen av våra unga ponnyer. Så slipper jag tjata på dottern som inte bor hemma längre. 
Så här ser det ut uppifrån ryggen på Bo-Gi när jag rider....



Författare: Marie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0